Klachtenregeling
Ziet u problemen op school of gaan de dingen niet zoals u zou willen? Neem dan eerst contact op met de mentor van uw zoon of dochter. U kunt ook contact opnemen met de vertrouwenspersoon bij een situatie van ongewenst gedrag.
Als u een klacht heeft, neemt Melanchthon deze serieus. Hiervoor geldt de volgende procedure:
U bespreekt uw klacht met het afdelingshoofd van de afdeling van uw zoon of dochter. Mocht u na het gesprek met het afdelingshoofd nog niet tevreden zijn over het antwoord of afhandeling van uw klacht, neem dan contact op met de vestigingsdirectie.
Bent u na het contact met de vestigingsdirectie nog niet tevreden met de oplossing van uw klacht, dan kunt u een brief schrijven aan de algemene directie van Melanchthon, emailadres: [email protected].

Als u en de school er samen niet uitkomen, dan kunt u dit doen:
Het benaderen van het bestuur van de Vereniging voor Christelijk Voortgezet Onderwijs te Rotterdam en omgeving (CVO), per adres: postbus 2151, 3000 CD Rotterdam.
U kunt ook een brief schrijven, met daarin uw klacht, aan de Landelijke Klachtencommissie voor het Christelijk Onderwijs,
geschillen commissies bijzonderonderwijs
Klachtenregeling CVO
Gaat u liever in gesprek met iemand buiten de organisatie? Dan kunt u terecht bij de externe vertrouwenspersoon.
De externe vertrouwenspersoon van CVO is Mevrouw Carin Naber van Halm. U kunt haar bereiken via telefoonnummer 0645378862 of het e-mailadres [email protected].